pondělí 17. března 2014

Mramorový moučník

Abych vás neustále nekrmila jen svým háčkováním, dnes nabízím recept. Je to recept, který jsem dostala od své ex snachy. Ona podle toho receptu dělá bábovku, ale já už jsem to zkusila dát na plech jako korpus pod krémový moučník, jako dortový korpus a tentokrát jsem do poloviny těsta dala kakao a udělala jsem mramorovový moučník. Tak nejdříve recept.

Ingredience:

6 žloutků
25 dkg cukru
1 majolka 250 ml
1 vanilkový cukr
Vyšlehat a přidat

25dkg polohrubé mouky
1 prášek do pečiva
ze 6 bílků tuhý sníh

Těsto rozdělíme na dvě poloviny a do jedné přidáme kakao. Naléváme do formy vymazané tukem a vysypané polohrubou moukou. Naléváme lžíci bílého těsta doprostřed formy. Další hnědé těsto nalejeme na střed toho bílého. Tak pokračujeme až do vypotřebování obou těst. Než dáte formu do předem vyhřáté trouby na 180°C, vypadá to asi takhle.






A takhle to vypadá nakrojené.


Protože jsem těsta nadělala z jedné a půl dávky, zbylo i na cupcake. Do obou těst jsem přimíchala mandlové lupínky a při nalévání do formiček jsem přidala doprostřed oříškovo-čokoládový krém. Zdobit se bude až před podáváním šlehačkou a ovocem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.