pátek 30. května 2014

Pár dobrých vtipů

Ne, že bych neměla o čem psát, ale když jsem dostala mailem tyto vtipy, řekla jsem si, že vás v tom uplakaným počasí trochu pobavím. U nás se začíná vyjasňovat, tak snad už bude líp a nebudeme muset ze sklepa vynášet to polojasno.Mrkající

Kdo je nejlepší přítel muže?
Pes.
A žena?
Bojuje s ledničkou o deváté místo ...

On: ''Poslouchej, nevyspala by ses semnou za dvacku?''
Ona: ''Ne, taková opravdu nejsem.''
On: ''Prosím, já ty prachy vážně potřebuji!''

Leží tchyně na smrtelné posteli, dívá se ven oknem a říká zeťákovi:
- "Podívej se Honzi, jak je venku hezky, jak nádherně svítí sluníčko.
Jednomu se ani umřít nechce ..."
Zeť přiběhne k oknu, zatáhne závěsy a říká:
- "Maminko, nenechte se rozptylovat a soustřeďte se!"

Je lékařsky dokázané, že pivo obsahuje vitamín B. Když vypiješ jedno pivo - to je vitamín B1 ,když vypiješ dvě piva - to je vitamín B2 ... ... 6 piv = B6 ... 12 piv = B12 a když vypiješ celý soudek... to je už B - Komplex!

"Máš nejaké fotky, na ktorých je tvoja frajerka nahá?"
"Nie."
"A chceš nejaké?"

Do hydrometeorologického ústavu volá rozzuřený muž: "Už dva dny vynáším ze sklepa v kýblech to vaše polojasno!"

Česko má technický stav silnic na jedničku!
Problém nastává, když zařadíte dvojku nebo vyšší převodový stupeň.

Našla jsem u manžela v telefonu kontakt:
"Bezplatný sex ."
Nevydržela jsem a zavolala.
Když zazvonil můj vlastní mobil, div jsem nepukla. Parazit jeden

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.