středa 29. července 2015

Hra barev

Od rána až do teď svítilo sluníčko a na zahradě bylo příjemně. I to slunko se dalo snést. Udělala jsem pár fotek na plném slunci, takže nic moc. Teď zalezlo slunko za mraky, které se zčistajasna přihrnuly od západu. Od psaní článku jsem musela odcházet a tak hodopisuji téměř ve dvě hodiny. Z těch hrůzostrašně vypadajících mraků doposud nevypadla ani kapka vody.



Mám ráda ostálky. Letos jsem si je vypěstovala ze semínek. Byla jsem s nimi milostivě vpuštěna do skleníku. Tam totiž podle mého muže nepatří nic, co není k snědku. Téměř všechna semena vzešla a já jsem nakonec nevěděla kam se všemi těmi krasavicemi. Nakonec se vždycky nějaké místečko najde.


Víc fotografií najdete na mém fotoblogu. Trochu ho zanedbávám, tak to tam musím taky oživit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.