neděle 5. července 2015

Všední a přitom sváteční.

Čtvrtek a pátek byly dva všední dny a přitom pro mě byly svátečními. Přijela vzácná návštěva. Vnučka Katka s přítelem. Holčička studuje a při tom chodí na brigády, podobně jako většina dnešnich studentů a tak na prarodiče moc času nezbývá. O to vzácnější jsou dny, kdy se setkáváme. Ve čtvrtek jsem udělala k obědu kuřecí a vepřové řízky, upekla jsem řezy Frída, protože Katka měla 30.června narozeniny, tak abychom je taky tak trochu oslavili. Slavilo se taky prací. Katka s Ivanem uklidili dvoreček, který je po zimě a jarním přesazování vždy neutěšený. V létě tady sedáváme v chládku a když je chuť tak taky grilujeme. Letos na grilovačku nebyl prostor, zatím, protože jsme zaměstnáváni vytáčením medu, já ještě k tomu zpracovávám jahody na marmeládu a po pátku také borůvky, na které vyrazili mladí s dědečkem. Přinesli jich dost, takže včera jsem udělala pár pytlíků do mrazáku, dvanáct skleniček marmelády a v lednici čeká porce na koláč. Ten ale budu péct až zítra, protože dnes jdeme na oslavu šedesátin mé nejmladší švagrové. A tak teď pár mrknutí do zahrady.
































A na závěr naše malé hospodářství.











Pro dnešek to stačí. Na úplný konec sladká tečka.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.