neděle 12. července 2015

Slavilo se...

Od čtvrtka jsem měla na návštěvě děti. Staršího syna s manželkou a v sobotu přijel mladší syn s vnukem a jeho přítelkyní. Na sobotu odpoledne jsem měla pozvané švagrovou a švagry s jejich protějšky . Celkem se nás sešlo ke stolu třináct. K sobotnímu obědu jsem udělala svíčkovou ze zadního hovězího s knedlíkem, šlehačkou a brusinkami. Napekla jsem koláče a udělala tiramisu. Zábava byla výborná i když v červenci se scházíme třikrát, stále je o čem mluvit. Narozeniny má nejdříve švagrová, která slavila šedesátiny, pak švagr a nakonec já a to všechno v jednom týdnu. To by jeden nevěřil kolik raků se sejde v jedné rodině.






Dostala jsem spoustu dárečků a květin.



Všechno kontrolovala Sára. Hlavně to, jestli někde nezůstalo něco k snědku.





Dnes bylo na dvorku přijatelně a tak jsme v omezeném počtu, už jen s dětmi, grilovali. Párečky, pstruhy a uzená žebírka. K tomu americké brambory, šopský salát a nějaké to pivko. Pro řidiče nealko, protože odpoledne všichni odjeli. Z toho fotodokumentace není. Byly to lukulské hody a na focení nebyl čas.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.