čtvrtek 23. července 2015

To už jsem úplně zblbla?

Něco takového už jsem dlouho neudělala. Včera ano a zřejmě to budu dělat každé dva měsíce, protože se mně to líbí. Každých šest týdnů za mnou jezdí kadeřnice, zhruba za šest týdnů až dva měsíce pedikérka. Že bych o sebe nepečovala, to se rozhodně říct nedá, ale co jsem od té doby, co nechodím do práce nedělala ? Nepečovala jsem o své ruce a nechodím ani na kosmetiku. Věčně se hrabu v hlíně, čvachtám se v jarové vodě a dělám všechno bez rukavic. Nehty si stříhámm a občas pilníkem zabrousím a to až do včerejška bylo všechno. Nevím, co mně to napadlo, že jsem se rozhodla něco s tím udělat. Objednala jsem se na manikúru. Nalepovací nehty nejsou nic pro mě a nebyly ani za mlada. Dřív jsem si nechávala dělat P.Shine, japonskou manikúru, která mně vyhovovala a taky trochu ošetřovala moje nehty nejen z estetického hlediska, ale trochu je i vyživovala. Pokud je ovšem pravda, co se o ní píše. Zdroj: http://pshine.cz/




Nanášecí hmota se skládá ze včelího vosku, mateří kašičky, křemičité hlinky, jemných parafínů, glycerinu, bentonitu, panthenolu, vitamínů A, E, H a provitaminu B5. P-Shine by si měly aplikovat ty ženy, jejichž nehty jsou roztřepené, lámavé a špatně rostoucí.

Tentokrát jsem si nechala udělat francouzskou manikúru, ale dlouho jsem se z té parády netěšila. Dnes mně na jednom nehtu slezla ta bílá paráda. A to jsem se nehrabala v hlíně, ani jsem nedělala nic, co by mechanicky mohlo nehet poškodit. Tak se odpoledne objednám na opravu.
Na mých rukách to nevypadá tak krásně, jako na tom obrázku. To jsou ruce mladé na rozdíl od těch mých stařeckých. Nicméně mám dobrý pocit, že jsem pro sebe něco udělala. Pro příště se asi vrátím k původní péči o své ruce a zvolím přece jen P-Shine.

Přednosti P-Shine manikúry

- dlouhodobý účinek
- nenáročné udržování stálého a vysokého lesku ošetřeného nehtu
- větší pevnost nehtu
- větší pružnost nehtu
- nenarušený metabolismus nehtového kořene a nehtového lůžka
- prevence proti lámání a třepení nehtu

A jak píšou na zdroji, ze kterého jsem čerpala, může si ji dělat každá žena i doma sama. Co vy na to?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Hrnkové knedlíky

 K dnešnímu obědu jsem dělala pajšl a k němu houskový knedlík. Dělávala jsem tyto knedlíky už jako mladá, samostatně hospodařící hospodyňka....