sobota 23. dubna 2016

Dečka č.101 podruhé

Opět jsem vyzkoušela, jestli budu schopná znovu háčkovat. Tento pokus trval minimálně čtrnáct dnů, protože jsem dopřávala ruce odpočinek. Nakonec se dílo podařilo, ruka zatím nic neříká, prsty nebolí, zápěstí neřve, takže snad se k háčkování vrátím, ale už ne v takovém tempu. Jen pro svoji radost. Tuto dečku už jsem jednou háčkovala a dala jsem ji číslo 101. Tehdy jsem háčkovala ze žluté Moniky. Teď ji potřebuji jako dárek k šedesátinám a tak jsem použila bílou Moniku. Spotřebovala jsem necelé klubko. Vynechala jsem poslední řadu. V barvě a ukončení je mezi oběma dečkami rozdíl.




Přeji vám hezký víkend a nakonec jeden krásný květ koniklece i s pilnou včelkou. Kdo by chtěl vidět víc z naší zahrady, za chvíli najdete článek na mém fotoblogu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.