úterý 12. dubna 2016

Jarní očista a vitamíny

Dnes jsem si udělala džbánek plný jarního býlí. Dala jsem tam mladé kopřivy, bršlici, listy pampelišky a květy sedmikrásky. Nejdříve jsem všechny bylinky poklepala paličkou na maso, aby se trochu otevřely a pak jsem je šupla do džbánku se studenou vodou. Nechala jsem to všechno nějakou dobu louhovat a pak celý den popíjela. Měla by to být součást jarní očisty organizmu. Nápoj chutnal docela lahodně a tak nebyl problém to vypít.





Pak jsem nakoukla do skleníku, abych se podívala jak nám rostou vitamíny. Rostou a slimáci dostali svoji dávku granulí, aby přestali žrát kedlubny. Zdá se, že se vytratili a tak teď to, co sežrali, budeme muset dokoupit a dosadit.




A ještě jsem vyfotila pomalu rozkvétající řebčík královský . Zatím to vypadá, že pokvete jen ten žlutý.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.