středa 6. dubna 2016

Bavorské vdolečky

Moje bavorské vdolečky jsou trochu upravené. Našla jsem je tady a proto, že jsme sami dva, nechtěla jsem je dělat z celé dávky a tak jsem upravovala. Místo másla jsem použila olej, protože jsem spěchala a máslo jsem neměla změklé. Ale nijak to chuť vdolečků neovlivnilo. I tak bylo z toho množství vdolečků třicet.

40 dkg hladké mouky
tři lžíce moučkového cukru
4 lžíce stolního oleje
2 dcl mléka
1/2 balíčku sušených kvasnic
2 žloutky
2 lžíce rumu
špetka citronové kůry
špetka soli

Na ozdobu jsem použila povidla a tvaroh ve vaničce smíchaný s cukrem a sáčkem vanilkového cukru. Ten tvaroh byl příliš měkký, takže nedržel fazónu, ale vůbec to na chuti nic neubralo. Jen pro oko to není ono. Příště koupím kostku tvarohu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.