úterý 5. dubna 2016

Jarní pozdrav z Drahanské vrchoviny

Posílám vám všem, jarní pozdrav z Drahanské vrchoviny. Je krásný den a já se Sárou jsme si udělaly malé kolečko po zahradě.Už se ukázaly první narcisky a tak jsem se vrátila pro foťák a udělala pár obrázků. Než jsem udělala tuto koláž, Sára se uložila na své oblíbené místo na balkoně a opaluje se . Při obhlídce zahrady jsem si natrhala bršlici kozí nohu a udělala jsem si zdravé pitíčko. Vřele doporučuji všem. Bršlice kozí noha je rostlinka, která nás v zahradě otravuje, protože je nevypletelná, ale pro naše zdraví je velmi užitečná. Podporuje totiž očistu těla, odkyselení a látkovou výměnu. Má schopnost očisťovat klouby a močový systém. Nasbíraná teď na jaře, je zvlášť prospěšná a nápoj z ní je docela lahodný. Později už to není ono. Stačí natrhat hrstku lístků a rozmixovat se sklenicí vody a vypít. A pro ty, kdo bršlici neznají jsem nakonec článku přidala i foto.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.