čtvrtek 15. prosince 2016

Medové kouličky

Tento recept mně mailem poslala Boženka.Těsto je až na jednu položku totožné s mým na medový dort. Tady je 6 dkg másla a já mám 12 dkg.

Těsto:

50 dkg hladké mouky
20 dkg mletého cukru
6 dkg rozpuštěného másla
2 káv. lžičky jedlé sody
2 celá vejce
4 pol. lžíce medu

Vypracujeme těsto a necháme asi hodinu odpočinout. Na plech vyložený pečícím papírem rozválíme placky. ( Já válím na tom papíře a přenesu na plech) Tady není nutné sledovat tvar placky, protože se bude každá mixovat nebo strouhat.

V míse vyšleháme celé máslo s karamelovým kondenzovaným mlékem a do krému vmícháme rozdrcené placky z medového těsta. Část medové drtě si dáme bokem na obalování kouliček.
Hmotu, kterou jsme vytvořili z placek a krému dáme na chvíli do lednice ztuhnout natolik, aby se nám z ní dobře tvořily kouličky, které nakonec obalíme v drti. Já jsem každou kouličku dala do malého papírového košíčku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.