čtvrtek 8. prosince 2016

Souhrn předvánočních činností.

Letos jsem pomalejší než jiné roky. Už to není jako dřív. I když s úklidem si hlavu příliš nelámu, ale přece jen je potřeba uklidit trochu důkladněji, než je běžné. Navíc v tomto období nanosí Sára na tlapkách víc než v létě a nebo kdyby byl sníh. Výzdobu jsem stihla do první adventní neděle, ale nebyla jsem schopna stvořit článek. Tak jsem teď vyplodila takový souhrn všeho, co se dělo. Oslavila jsem svátek a jako pohoštění pro gratulanty jsem ke kávě zvolila moučník poskládaný z BB sušenek a koňakového krému. Bylo to rychlé a velmi chutné mlsání. Až budu mít trochu víc času, vložím recept. Naše jedle v zahradě už je tak vysoká, že svíčky, které ještě minulý rok stačily, už potřebovaly doplnit. Už s tím rozsvěcením měl manžel trochu víc starostí, ale nakonec svítíme. Většinou po Mikuláši začínám péct, ale i v tom mám letos zpoždění. Ořechy mám vylouskané, ale péct toho moc nebudu. Vanilkáče, linecké slepované a pak se uvidí, jak se mně bude chtít. Určitě bude medový dort s vánočním zdobením, ale na ten přijde řada těsně před Štědrým dnem.
Do koláže jsem shrnula přehled příprav na Vánoce a protože na všechno vždy dohlíží Sára, nemohla na koláži chybět.Tradiční keramický adventní věnec, vánoční růže, kterou dostávám většinou od manžela k svátku, moučník ze sušenek, pohled na ojíněný les, ozdobené vchodové dveře. Nakonec ozdobený lustr, rozsvícená jedle a dozorující Sára.





Po večerech jsem taky trochu háčkovala, ale musela jsem toho nechat. Znovu se ozývá krční páteř. Myslím, že s ručními pracemi bude utrum. Už jsem si napsala Ježíškovi o knihu křížovek, abych se ve volném čase trochu zabavila. Ale plnohodnotná náhrada za háčkování to nebude.








Tak to je vše, přeji vám příjemně prožité poslední dny Adventu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...