pátek 23. prosince 2016

Poslední před Štědrým dnem

Poslední den před Štědrým dnem je venku krásně zimní počasí. Snad nám ta jinovatka a sníh na stromech ještě do zítřka vydrží. Ne snad proto, že bych se chtěla vyválet na nejaké klouzačce, ale kvůli atmosféře. Přece jen to vypadá za oknem lépe, než kdyby bylo bláto. Od rána dolaďuji přípravy na zítřek. Muž strojí stromeček a já jsem si zadělala na vánočku. Měla jsem v úmyslu tentokrát uplést ze šesti pramenů, ale po několika pokusech jsem to vzdala a udělala ji jako každoročně z devíti pramenů. Malinko se rozjela, ale velká ostuda to není. Vánočka je z půl kila mouky a musela jsem ji dát na největší plech, z rohu do rohu. Krásně ještě jednou nakynula na plechu a pak šup s ní do trouby. Ještě mně čekají další dvě, ale ty budu péct až zítra, aby byly co nejčerstvější na pětadvacátého. To přijedou děti a co nesní tady, vezmou si do Brna. U nás všichni vánočku milují. Stromeček ještě není dostrojený a tak fotka bude až zítra. Zatím jen tato koláž.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.