pondělí 26. prosince 2016

Sváteční střípky

Šťědrý den byl ve znamení příprav na večeři a taky na příjezd dětí . Rozhodla jsem se, že svíčkovou, určenou na první svátek vánoční si udělám raději dopředu, abych až mladí přijedou nelítala v kuchyni, ale mohla si užít jejich přítomnost. Upekla jsem taky dvě menší vánočky, pletené z šesti pramenů. Určitě to nebylo ideální, protože nakonec jsem pletla tak, jak se mně zdálo, že by to mohlo vypadat, ale vánočky se nerozjely a byly výborné. Nakonec jsme se dočkali jen rodiny staršího syna, protože ten mladší si zvrtl nohu na náledí a když to dobře půjde přijedou s vnukem zítra.
Manžel si letos se stromečkem moc nevyhrál. Nejsou na něm téměř žádné moje háčkované ozdoby. Nicméně Ježíška mizerně nazdobený stromeček neodradil a dárky pod ním zanechal. Sára nebyla k udržení a po čuchu si svůj dárek našla jako první.
Doufám, že zítra se další návštěvy dočkáme a nadělování bude pokračovat.Pak už budeme čekat na přelom roku a začátek toho nového. Snad bude aspoň tak dobrý, jak byl ten letošní.
Ještě na Štědrý den jsme měli krásně bílo, ale včera už sníh nadobro zmizel.
















Nakonec Sára, která padla zmožena veškerým tím děním .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.