čtvrtek 11. května 2017

Proutěný košík

Mám ráda přírodní materiály a jedním z nejoblíbenějších je proutí. Košíky, které máme v naší domácnosti už dosloužily a protože je můj muž vášnivým houbařem, chtěla jsem mu udělat radost a koupit mu košík. Prošla jsem na internetu několik e-shopů s proutěným zbožím, košíků je všude spousta, ale mně učaroval dvoubarevný, dostatečně velký, který poslouží nejen na houby, ale i na ovoce. Líbil se mně už na obrázku v e-shopu, ale teď, když ho vidím naživo, skoro mně ho bude líto dát ho v plen. Nejraději bych si ho nechala doma jako dekoraci a umístila do něho nějakou pěknou pokojovku. No uvidím, možná se bude manželovi zdát na tu houbařskou bídu, která u nás poslední roky panuje, zbytečně velký a bude můj. Mrkající
A teď se vám s tím krasavcem pochlubím.











Tak, teď jsem vám toho krasavce představila ze všech možných úhlů pohledu. Pro ty z vás, které umíte plést košíky z pedigu je to pro inspiraci a pro ty z vás, které by jste si podobný košík chtěly koupit, uvádím odkaz na proutěné košíky .
Ráda nakupuji na internetu a zatím jsem měla vždycky štěstí a ještě jsem nenaletěla. Štěstí jsem měla i tentokrát a navíc košík dorazil v rekordním termínu dvou dnů od objednání. Určitě jsem tam nenakupovala naposledy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.