neděle 26. května 2019

Co mně dělá radost.

To jediné, co mně dělá poslední dny radost, jsou moje kytičky. Zimu přežila chocholatice o kterou jsem měla největší obavy. Zůstala přes zimu v květináči ve sklepě. Nedoufala jsem, že přežije, ale překvapila. Z jedné cibule budou čtyři.
Nemám zatím s touto exotkou velké zkušenosti a tak trochu váhám, jestli je nemám rozsadit. Zítra se rozhodnu. Jestli si nepamatujete, jak vypadala minulý rok, tak tady je.

Gazánie půjde do záhonu, ale zatím na to nebyl čas.




Zimu přežily i kaly, ale s těmi nebudu hýbat jen je přihnojím. Na parapetu vystřídaly muškáty lobelky a osteospermum. Žluté surfínie už krásně kvetou, červené si zatím dávají na čas a vistárie stále láká čmeláky svými bohatými hrozny květů. Z té mám radost největší. Snad i vás potěší těch několik kytiček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.