pátek 7. února 2020

Co bude dál?

Tak nevím co se bude dít. Blog.cz snad končí. Já mám dojem, že je jen heknutý, ale nikdo zatím nepodal věrohodnou zprávu. Dnes nešly vkládat komentáře, ale před chvílí jsem měla možná štěstí a jeden se mi podařilo zanechat. Doufám tedy, že je to na dobré cestě a náš hostitel si zachová svoje postavení. Moc by mě mrzelo, kdybych o svůj blog přišla. Nejsem žádný velký psavec, ale ráda tvořím a můj blog je hlavně o mém koníčku. Věnovala jsem svému blogu téměř čtrnáct let a navštívilo jej za tu dobu 1387282 lidí. Stejně nerada bych přišla o kamarády a kamarádky, které jsem díky tomuto blogu poznala. Některé i osobně. Dost času jsem věnovala i Ženskému klubu, na který vkládám ruční práce mých kamarádek. Pokud by blog.cz opravdu ukončil svoji činnost, nejspíš už se nebudu nikam stěhovat a nic nového začínat nebudu. Nemám už tolik energie, abych šla zase do nějaké nejisté akce. Moc by mě to mrzelo, ale tak to je a budu se s tím muset smířit.
Pokud bude konec, loučí se s Vámi jedna z mých myšek.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.