středa 19. února 2020

Tvarůžková pomazánka

Dnes jsem již podruhé připravovala pomazánku z tvarůžků. Odzkoušela jsem to už před čtrnácti dny a protože nám to chutnalo, podělím se s Vámi.
Budete potřebovat:

3 balíčky olomouckých syrečků
1 vaničku plnotučného tvarohu
1 kelímek zakysané smetany
1 káv. lžičku drceného kmínu a špetku soli

Ti, kdo si potrpí na štíhlou línii nechť použijí netučný tvaroh.

Postup:

Syrečky nakrájejte na drobné kostičky a v misce do nich vmíchejte smetanu, tvaroh, kmín a sůl. Nandejte do Omniovky a nezavírejte víčkem. Jen je volně položte nahoru a nebo převažte celofánem. Tvarůžky začnou pracovat a mohla by Vám celá směs odpochodovat. To se mně stalo při minulé přípravě. Dala jsem to do menší sklenice a část směsi odpochodovala. Nechte stát na chladnějším místě asi tři dny a občas promíchejte. Myslím, že to ani tři dny nevydržíte. Budete překvapeni lahodnou chutí. Tvarůžky zjemní, ale cítit tam budou. Podávat můžete na tmavém chlebu, nebo jako já, nasucho opečeném toustovém chlebu. Já si to posypu mladou cibulkou, nebo pažitkou, ale není to nutné. Chuť pomazánky je i bez toho skvělá.




Pokud to budete zkoušet, přeji dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.