úterý 18. února 2020

Něco k nedělní kávě

Na vytrvalé naléhání mého muže, jsem se přemohla a upekla koláč. Už nevěděl jak by mě k tomu donutil, tak prostě koupil kilo tvarohu s tím, že část dostanou slepice a část použiju na pečení. Trvá na koláčích a já jsem se rozhodla pro kompromis a udělala jsem frgále. Nedají tolik práce. Nakonec manželovi nezbylo, než se s tím smířit a já jsem možná vyhrála, že se nebudu muset pleskat s koláči , pokud to bude pečení jen pro nás. Samozřejmě, že jsou příležitosti, kdy se koláče nedají okecat, ale pro dva lidi je jedno jak se ingredience použijí. Těsto je tradiční, které používám na všechno, tedy univerzální. Nahoru jsem dala tvaroh, na to domácí povidla a drobenku . Na jeden koláč hrušková a na druhý švestková. Oba koláče byly chuťově výborné. Taky jsem sklidila pochvalu a dovětek," letos musíš těch povidel nadělat víc". Tak jen doufám, že bude z čeho je uvařit. Teď, když se osvědčil způsob pečení v troubě bez míchání, není to problém.



A nakonec ještě druhé poupě amarylky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.