pondělí 1. června 2020

Klobouk

Blog nám nefunguje jak má, útočí na nás Covid, politici blbnou a k tomu ještě to počasí...
No a tak mně nedá, abych vás trochu nepobavila. Přišlo mi to mailem od kamarádky.



O tom, jak se hodnoty se stářím mění.

Starší dáma stála u zábradlí na výletní lodi, a držela oběma rukama svůj klobouk, aby jí ve větru neulítnul. Přišel k ní starší pán a opatrně k ní promluvil: "Promiňte, nechci být neslušný, ale jste si vědoma toho, že vítr fouká vaši sukni nahoru?" "Ano, já vím,"odpověděla dáma. "Potřebuji obě ruce, aby mi vítr nevzal klobouk.""Ale měla byste taky vědět, že nemáte žádné spodní prádlo, a vaše privátní části těla jsou obnažené!" řekl džentlmen. Žena se podívala dolů, poté na muže, a odpověděla: "Pane, všechno, co vidíte tam dole, je 75 let staré. Ale ten klobouk jsem si koupila včera.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.