pondělí 15. června 2020

První květináč

V posledním článku jsem zmiňovala, že se chystám na něco nového. Jak jsem bloumala na Youtube, tak jsem krom špagátů objevila také výrobu květináčů a obalů na květináče. Byla to výzva, na kterou jsem "musela" reagovat. Moje nátura nedala jinak. Ovšem bylo to vázané na to, až mně někdo z dětí přiveze pytlík cementu. Manžel se k tomu neměl a tak jsem využila ochotu mladšího syna, který má pochopení pro moje bastlení a přivezl mně rovnou dva tříkilové pytlíky bílého cementu a práškovou barvu. Moje netrpělivost mě dohnala k tomu, že i když úplně pršet nepřestalo, našla jsem si chvilku, abych se pustila do práce. Začala jsem doma pracovat na nafouknutém balonku. Nejdříve jsem ho polepila kousky papíru a následně gázou. Vše obstaral Herkules.


Po zaschnutí jsem použila první nátěr řídkým cementem. Opět jsem to nechala zaschnout a pak propíchla balonek. Vnitřek květináče jsem vylila zbytkem řídkého cementu a další, vnější vrstvu už jsem nanášela hustším cementem smíchaným s práškovou barvou. Ale to všechno už jsem dělala na dvorku, abych si nenadělala binec doma.
Měla jsem naplánováno, že udělám květináči nožičky, ale to se nedařilo. Nakonec jsem vytvořila malý soklík, aby květináč pěkně stál.Na první pokus snad dobrý. Další už budu tvořit jiným způsobem. Ten bude trochu jednodušší.


Ty cákance nejsou nepodařený vývoj. Tak jsem to chtěla trochu nazdobit, aby to nebylo tak fádní. Vím, že jsou tam nedostatky, ale napoprvé se nadají čekat zázraky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.