úterý 9. června 2020

Úprava koše pleteného z papíru

Zdá se, že budu muset přidat rubriku decoupage. Začalo mě to bavit a nejspíš u nás bude polepeno kde co. Byla doba, kdy jsem propadla pletení z papíru. Upletla jsem si i tento koš na příze a dnes mě napadlo vylepšit víko, na které tehdy nedošlo. Takže před a po úpravě. Polepeno vaječnými skořápkami, natřeno Latexem a přelakováno matným lakem. Na ten Youtube nebudu smět brzy chodit. Už jsem zase okukovala špagátky. Teď si dám s tvořením trochu pauzu, ale jen jak přestane poprchávat.Na to, co mám v plánu musím být venku a to se teď moc nehodí. Jestli se můj záměr podaří, tak se zase pochlubím. No a teď ten upravený koš na příze.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.