pátek 11. května 2007

Svátek matek



Já už maminku nemám, ale často si na ni vzpomenu. Na její rady do života, které jsem dřív považovala za zbytečné, na to, že jsem za ní mohla přijít s každou starostí a vždy jsem u ní našla radu a útěchu. Byla mi nejen mámou ale i mojí nejlepší kamarádkou.Když jsem měla 15. let, zemřel mi tatínek a zůstaly jsme samy. O to cennější byl náš kamarádský vztah. Mohla jsem jí klidně vyprávět o svých láskách, které jsem právě prožívala i o problémech s kamarádkami. Dnes vím, že i pro maminku byl tento kamarádský vztah přínosem, protože věděla o všem co prožívám a měla mě tak pod kontrolou. Mockrát bych jí chtěla říct... mami, mám tě ráda... ale už to nejde. Proto nevynechte žádnou příležitost, abyste to své mamince řekli. Den matek vám k tomu dává tu nejlepší příležitost.



Obrázek a básničku jsem si kdysi někde na netu přečetla a moc se mi líbila.Nepamatuji si, kde to bylo a proto se omlouvám, že nemůžu uvést zdroj. Pokud by měl někdo k této básničce a fotografii autorská práva, prosím upozorněte na to a já ji odstraním.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.