středa 23. dubna 2008

Hledám popis

Před časem jsem uháčkovala tuto dečku. Byl to dárek, který jsem předala, časopis založila, ale nevím kam. Tam, kde časopisy skladuji jsem ho nenašla. Obávám se, že omylem skončil někde mezi časopisy, které dáváme do sběru. Chtěla bych vás poprosit, jestli máte někdo popis na tuto dečku buďte tak hodní a podělte se o něj. Chtěla bych si ji uháčkovat pro sebe a mám několik žádostí od dalších zájemkyň, kterým se také líbí. Bylo to v Sabrině, nebo Dianě. Dala jsem i inzeráty, leč bez výsledku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.