neděle 6. dubna 2008

Moje vyšívání



Snad každá z nás někdy něco vyšila. Tato rubrika je věnována právě vyšívání. Na ukázku jen něco z mého vyšívání. První ubrus jsem začala vyšívat při mé první mateřské dovolené v roce 1966 a dokončila jsem ho za 10 let. To je ostuda že ?
Střídá se zde stonkový steh s křížkovým.






Tento ubrus jsem dokončila minulý týden, ale začínala jsem ho tak cca před pěti lety. Když mě přestal bavit, šla jsem dělat zase něco jiného. Je dělaný výhradně stonkovým stehem.




Tady jsou dírky obšité jako u richelie a ostatní je vyšito řetízkovým stehem, hnědé lístečky plným. Je to jen malá dečka, která nebyla na desetiletí ale asi jedny prázdniny, vždy po chvilkách.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.