sobota 12. dubna 2008

Už mi lásko není dvacet let

Už mi dávno není dvacet let a proto mám chuť si poslechnout pár starších melodií a těch svých krásných dvacet let si připomenout. Možná i vám přijdou vhod. Škoda, že jsem nenašla víc písní Evy Olmerové. Její hlas jsem měla moc ráda.

Jiří Zmožek , zpěvák a skladatel se narodil 21. února 1943. Spolupracuje s našimi předními interprety. Mezi jeho hity patří například Zvonky štěstí, Mys dobrých nadějí, Biograf láska, Zřejmě letos nikde nejsou kytky, Rád, mám rád, Tam u nebeských bran, Živá voda, Napiš píseň, Ten vůz už jel, Už mi lásko není dvacet let a další...








Věra Špinarová se narodila 22.12.1951 v Ostravě . Jejím největším hitem se stala jedna z nejkrásnějších melodií složená Enniem Morricone pro film Tenkrát na západě, Jednoho dne se vrátíš. Čtěte víc na:
Eva Olmerová se narodila 21.1.1934 v Praze. Odborníci se shodují, že Eva Olmerová byla a zůstává snad nejlepší českou jazzovou zpěvačkou. Víc se o jejím nelehkém životním údělu dočtete na těchto stránkách :


A teď z jiného soudku. Vzpomínáte si, že i tohoto pána jsme kdysi poslouchali? Salvatore Adamo se narodil 1.listopadu 1943 na Sicílii. Do dnešního dne prodal přes 95 milionů svých nosičů po celém světě.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.