sobota 12. dubna 2008

Pít, či nepít...

Od té doby, co lékaři a osvícenci hlásají, jak důležité je pít, kolik tekutin má člověk za den vpravit do svého těla, mám špatné svědomí a moji duši trápí výčitky. Nejsem totiž schopná vypít tolik vody denně. Doporučují nám vypít až 2 litry tekutin a to je u mně vyloučeno. Maximální množství, které do sebe dostanu je 3x denně 3 dcl obyčejné vody a to se sebezapřením. Když vidím, jak mládež chodí po ulicích a každý třímá v ruce plastikovou láhev s minerálkou a co chvíli z ní ucucne, nechápu....
Naštěstí jsem našla na netu tuhle výbornou zprávu o kterou se chci s vámi, kteří máte podobný problém jako já, podělit.
Pokud se řídíte obecně vžitým pravidlem, že člověk potřebuje za den vypít minimálně osm sklenic (1,5-2 litry) vody, je načase jej přehodnotit. Vědci z Pensylvánské univerzity zjistili, že pití velkého množství vody zdraví nijak nezlepší.
Nemáte zdání, jak se mi po přečtení celého článku ulevilo. Navíc mám problém se zadržováním vody v těle a kdybych do sebe lila ještě tolik vody, co se doporučuje, byla bych asi jako nacucaná školní houba.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.