pátek 23. května 2008

Balkony

V předchozích letech jsem na balkon dávala různé balkonovky. Surfínie, muškáty, lobelky, bakopy mezi tím vším visely dlouhé závoje glechom. Loni se mým balkónovým květinám moc nedařilo. Vyhledala jsem fotografie z předchozích let, abych si připomněla, jak krásně byl balkon v minulých letech rozkvetlý. Chci se s vámi o tu krásu podělit a jsem zvědavá, jestli jsem měla letos šťastnou ruku a vybrala pro letošní léto to pravé, abych mohla přidat další fotografii do své sbírky. Pro letošek jsem zvolila převislé muškáty. V předchozích letech dělaly největší parádu surfínie, ale když bylo moc sluníčka, rychle odešly a bylo po parádě. Muškátům sluníčko svědčí a já jen doufám, že ho bude letos dostatek. Voda, která v poslední době plnila truhlíky s muškáty jim neprospívala. Protože mám samozavlažovací truhlíky, denně jsem z nich musela vodu vylévat. Snad už bude lépe a moje muškáty se ukážou v celé své parádě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.