úterý 13. května 2008

Frikulín

Název článku se vám bude asi zdát podivný. Vysvětlím postupně. Byla jsem pozvána na jeden blog. Většinou na tyhle reklamy nereaguji, ale něco mi říkalo, běž tam. První dojem byl zmateční. Autorka sice upozorňovala už v pozvání, že je to blog o parodiích, především na Barbíny a tak jsem počítala s ledasčím. Ale s tím příliš nekorespondoval článek o eutanázii na který jsem narazila. To, že se šestnáctiletá dívka zajímá o eutanázii by mně ani nepřekvapilo, snad se s tím názvem někde setkala a je prostě zvídavá. Když jsem ale dočetla až do konce, naznala jsem, že dívenka z toho pojmu ještě nemá rozum. To bych jí prominula. Jednou dozraje a pochopí závažnost situace, kdy člověk po eutanázii volá. Bylo mi spíš smutno z toho, jak se dnešní mládež vyjadřuje. Je to tam samé, cool, out a in. Jako by se styděli za svoji mateřštinu. Proč obohacovat krásnou češtinu amerikanizmy, copak čeština nemá dostatek výrazů ? Ale pozor, tohle není ojedinělý případ. Zdá se, že mezi mládeží je to běžné. A teď vám vysvětlím ten název článku. Měla jsem u nás na návštěvě dceru svého bratrance. Není to už také žádný žabec, ale dospělá žena s dospělými dětmi. Právě ona použila označení "Frikulín". Když jsem na ni nechápavě zírala, podala mi vysvětlení. Je to vlastně označení novodobého člověka, který se vyznačuje vlastnostmi, které si doba žádá. Tedy Free-cool-in. Máte k tomuto tématu co říct?
Kdyby jste toužili podívat se, kam jsem byla pozvaná, tak tady je adresa. http://bitter-beauty2.blog.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.