pondělí 14. prosince 2009

Jsem líná jako veš.

Fakt jsem dnes líná, do ničeho se mi nechce. Jen jsem si udělala do ledničky trojí těsto na cukroví a to je vše. Při pohledu do kalendáře si říkám, že snad všechno ani nestihnu. No ale co, zboří se svět? Určitě ne. Zítra ráno vstanu odpočatá, dopeču cukroví uklidím kuchyň a mám to v suchu. Už kolikátý den si říkám, že vyfotím smrk před oknem z kuchyně. Každý rok ho rozsvěcujeme na začátku adventu a vidíte, ještě jsem ho nevyfotila. Až dnes. To abych udělala alespoň něco užitečnýho. Nevím, jak se mi to bez stativu vůbec povedlo.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.