čtvrtek 24. prosince 2009

Štědrý večer nastal...

¨
Večeře byla letos netradiční. Pro nás dva bylo nejrychlejší usmažit hranolky a na másle udělat Pangasia. Žádné strachy o zapíchnutou kost v krku ani přecpaný žaludek k prasknutí. Dárky jsou rozdány a teď budeme čekat na příjezd vnoučat. Obě mladé rodinky přijedou v sobotu a tak budeme po delší době zase jednou všichni pohromadě. Tak to mám jako správná kvočna ráda. Už od včerejška mám naložené maso na svíčkovou a zítra ji udělám, aby se ještě do soboty zaležela. Aby byl oběd dokonalý, udělám houskové knedlíky, brusinky budou taky i kopeček šlehačky. Mňam. A teď pár fotek z našeho štědrého večera. Včera upečená vánočka vzala téměř za své. S bídou zbude zítra ke snídani. Takže ráno zadělávám z kila mouky, aby bylo i na sobotu až přijedou děti.






Stromeček je ozdobený jednoduše, jen háčkovanými ozdobami, čokoládovými figurkami a několika zlatými baňkami. Zapomněla bych na několik ozdob z vizovického těsta. Stromek je letos malý a tak, aby nebyl přeplácaný, ozdoby ze slámy, které mám na stromečku taky ráda, jsme ani nepoužili.


Žádný rok nesmí chybět ani betlém a proto tady stojí i dnes..

A co mi Ježíšek naložil? Krom žehličky v podobě krému na moji "zralou" pleť, to bylo především CD od Ládi Kerndla nazvané "Zdá se to pár dní". Mám jeho hlas moc ráda a jeho cédéček mám několik. Těším se, jak si je všechna zítra přehraju.


PS. Tento článek je tady hlavně pro vnoučka, který s námi Vánoce neoslaví. Snad ty příští....co říkáš Míšo?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.