sobota 14. května 2011

Floxy


Momentálně krom pampelišek, které jsou všude kam oko dohlédne, kvetou ve skalce floxy. Doufám, že je nezlikviduje krtek, který ve skalce řádí. Nikdo nemáme srdce ho vyhrábnout, když si dělá kopeček a ťafnout ho a proto jsem si objednala plašidlo na myši a krtky. Je to solární plašítko a tak jsem zvědavá, jestli bude mít na krtka ten správný účinek a dobrovolně se odstěhuje. Má to dosah v okruhu 30m. Vychází to tak, že ze skalky by se mohl nastěhovat manželovi do brambořiště. Jen aby si pod plašítkem nevybudoval ložnici. 



Letos mi poprvé po několika letech vykvetla magnolie. Měla jsem z toho velkou radost, kterou mně překazil mrazík. Sežehl květy už minulý týden. Všimla jsem si toho až dnes.


Yorga je zvědavec a je mi stále v patách.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.