úterý 10. května 2011

Odvázala jsem se...

Konečně jsem se odvázala a pustila žilou vlastní peněžence. Už dlouho jsem koketovala s myšlenkou na zakoupení nového, trochu rychlejšího PC. Moc peněz jsem do toho vrazit nechtěla a tak jsem volila kompromis. Připojení nemám nejrychlejší. Přes pevnou linku slabé 2Mbity a tak nějaké dělo by stejně nemělo cenu. Filmy nestahuju, hry nehrám, a na to, co potřebuji je to dostačující. Když už jsem byla v tom nakupování a neutratila jsem tolik, dovolila jsem si koupit i novou TV. U nás se totiž díváme každý na svou. Manžel na sport a já na pár svých seriálů, nebo nějaký dobrý film.Ta moje TV už byla vysloužilá stařenka a tak odešla na odpočinek. Tak a teď tady sedím a trápím se. Svůj starý počítač už jsem měla v malíčku, teď se učím všechno znovu, protože je tady všechno jinak. Operační systém Windows 7 mně pěkně zamotává šišku. Než si to všechno ohmatám, bude to chvíli trvat. Na větší display jsem si zvykla rychle, je to paráda a počítačová sestava All-in-One mně náramně vyhovuje, protože šetří místo na pracovním stole. Už i tak toho mám na něm dost a bedna, kterou jsem měla pod nohama a zavazela, taky zmizela.




No vida, zase jsem pokročila o něco dál. Našla jsem místo, kam se ukládají obrázky a tak jsem ho mohla vložit.
Ještě jsem nestačila uspořádat šňůry, ale i na ně dojde. Předěláním jedné zásuvky se hodně vyřeší. Šikla by se i nějaká polička na krabičku satelitního přijímače. Té se snad dočkám od vnuka. Ale to nejspíš až v zimě, až se nebude dat dělat na střechách.



A tohle je ta nová TV. Ani ta nebyla drahá, takže můžu říct že jsem pořídila za málo peněz, hodně muziky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.