sobota 28. května 2011

Hackisak

Byla jsem dotázána jestli vím, jak se háčkuje "hakisák". Je to takový malý míček, určený k žonglování. A proto, že už se mně na to jednou někdo ptal, hledala jsem na internetu a něco už jsem o tom věděla. Dnes jsem si ho vyzkoušela uháčkovat a pokud se žadateli bude zamlouvat, v pondělí ho budu posílat. Jen tak pro zajímavost. Je to míček, který má po obvodu cca 16 cm. Uvnitř je v nafukovacím míčku nacpaná rýže. Může se naplnit i korálkami. Nafukovací balonek se naplní co to jde a zasukuje se. Zbytek se odstřihne. Celé se to potom obháčkuje a je hotovo. Chlapec, kterému je určen si přál aby na něm byl nápis METAL. Ten jsem na něj musela vyšít. Zatím nevím, jestli se míček bude líbit, možná s ním budu žonglovat nakonec sama. Tady je na ukázku můj "hakisák".





Odezva na hackisak byla dobrá a nový majitel ho šel hned vyzkoušet. Udělal s ním svůj osobní rekord. Dvanáct nožiček. Tak děvčata háčkujte hackisaky a dělejte vnoučkům radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.