středa 25. května 2011

Košík pletený z papíru

Upletla jsem obal na květináč, který měl být dárek pro paní, která mně nechala několik starých telefonních seznamů. Protože nevyšel barevně, zůstane doma. Když jsem vybírala barvu na internetu, zdála se mi vhodná. Zase něco jiného, než jsem používala doposud. Na mořidle bylo napsáno jilm a barva vypadala tak trochu do modra. Nakonec to vyšlo téměř do černa. Vypadá to jako urna takže bude sloužit doma jako obal na květináč. Původně jsem ho na blog ani nechtěla dávat, ale protože jsem na něm udělala malou ozdobu, tak jen pro inspiraci.Ale žádná chlouba to není.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.