úterý 8. listopadu 2011

A je to...

Teď mě bere čert. Ráno jsem přistihla Sáru na lavici v jídelně, jak se marně pokouší dostat ke kloboučku, který visel na zdi. Nezdálo se, že by měla šanci ho sundat, tak jsem ji sice z jídelny vyhnala, ale už jsem jí nevěnovala pozornost. Sedla jsem k počítači, abych si přečetla komentáře a poštu a toho Sára, jako vždy využila a začala nosit hračky, abych ji je házela. Tak jsme si chvíli hrály a najednou toho nechala a já jsem byla ráda, že můžu v klidu odpovídat na vaše dotazy a komentáře. Říkala jsem si sláva, zabavila se jinak. Jó to tedy zabavila. Za chvíli přiběhla a vítězoslavně přinesla toto ...



Takhle vypadal klobouček po uháčkování a naškrobení.


Tady našel své místo a odtud ho také Sára sundala.


Teď jen čekám kdy mi sundá tu nástěnku. Moc dobře poznala, že je zle, když jsem na ni spustila "cos to udělala ?" Sprdla jsem ji na tři doby a Sára ani neprotestovala, stáhla ocas mezi nohy a v tichosti zalezla do pelíšku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.