čtvrtek 3. listopadu 2011

Zlatíčko trochu jinak

Tento článek berte jako hromadnou odpověď na vaše komentáře ke "Zlatíčku".

Je to zlatíčko, ale opravdu jen když spí. Jinak, když dostane amok, je to žhavá koule, která by dokázala podpalovat. Pak si před ní není jistý nikdo. Nedávno manžel zapomněl, že pustil slepice do zahrady aby si nahrabaly brouky a pustil tam i Sáru. To byl cirkus! Slepice řvaly a Sára lítala mezi nima jako blázen. Manželovi dalo hodně práce ji chytit a zavřít doma. Slepicím se sice nic nestalo, jen byly trochu v šoku. Dvě se někam schovaly a večer se manžel nemohl dopočítat. Nezbylo než pustit Sáru ven a říct ji "hledej". Vyšťourala obě slepice v jejich úkrytu v hustém křoví a tak všechno dobře dopadlo.Slepice mazaly do kurníku a určitě byly rády, že uhájily holý život. Sára se pobavila, ale asi by slípkám nic neudělala. Chtěla si jen hrát. Ovšem to, co mě na ní nejvíc štve, vyhrabává na zahradě myši z děr umuchle je a přinedse ke dveřím. To by mě ranila mrtvice.Ovšem když vyhrabe myší holátko asi je sežere. Nevím, nenachytala jsem ji při tom, ale manžel tvrdí, že ji u toho načapal. Od té doby už žádné chování v náručí a uspávání na rameně. Myši se mi hnusí a nechat se olíznout přes celou hubu od Sáry, když nevím co předtím mlsala, to nemusím.

Jen jsem sedla k počítači, Sára přišla žadonit o pochování. A tady je důkaz, že odříkaného chleba vždy největší kus. Neodolala jsem a pochovala, ale olizovačka nebyla.




Teď jen opatrně uložit do pelíšku...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.