sobota 5. listopadu 2011

Pizzové vdolečky

Při dnešním letmým proběhnutí vašich blogů jsem se zastavila u Emy a opsala jsem si recept na slaninové vdolečky. http://ema70.blog.cz/1110/slaninove-vdolecky-s-cibuli-a-syrem

Protože těsto, které má Ema na vdolečky v malé obměně používám na pizzu, nazvala jsem ty svoje vdolečky pizzovými. Ony se totiž od Eminých budou lišit i na pohled. Jen doufám, že budou chutnat stejně jako ty Eminy.

Z vykynutého těsta jsem udělala na vále placku a z ní vykrájela devět koleček. Ta jsem potřela rozšlehaným vajíčkem a pokladla slaninou, cibulí a kouskem Nivy. Ze zbylého těsta jsem vykrojila dalších devět koleček, která jsem projela válečkem na mřížkový koláč. Přikryla jsem jimi kolečka připravená na plechu, znovu potřela vajíčkem a posypala strouhanou Nivou.
A takhle to vypadalo. Příště dám ještě pod slaninu trochu kečupu. To proto, aby to mělo k pizze ještě o kousek blíž.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.