čtvrtek 10. listopadu 2011

Je to pět let...

Kdyby si nevzpomněla moje vytrvalá návštěvnice Po-Hanka, asi bych to pětileté výročí založení blogu zazdila.
Je to tak, blog byl sice oficielně založen už 6.11.2006, ale úvod jsem napsala až 10.11.
Za těch pět let se blog zaplnil spoustou mých výrobků i článků na různá témata. Tak, jak šel život a události, které se mne nějak dotýkaly, tak vznikaly články. Za tu dobu se na mých stránkách buď náhodou, nebo cíleně zastavilo k dnešnímu dni 511 278 lidí brouzdajících po internetu. Někteří jen nakoukli a víc je můj blog nezajímal, jiní se vracejí. Především těm bych chtěla poděkovat. Vaše návštěvy a komentáře jsou mým hnacím motorem, když už bych si myslela, že nemá smysl pokračovat. Zatím mě to baví a tak pokračovat budu a když budu vidět, že váš zájem o mé stránky neupadá, budu také vědět, že to má smysl. Přála bych sobě i svému blogu, abych měla sílu a motivaci pokračovat alespoň dalších pět let a hlavně, abych se tu svámi mohla nadále scházet ve zdraví a v přátelském duchu. A až vás začnu nudit, dejte mi to vědět a já toho nechám.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.