úterý 29. listopadu 2011

Moje resty

Dnes jsem se konečně dostala do obchodu. Jednak jsem navštívila galanterii a dokoupila chybějící příze a taky očíčka na tvoření panenek. Přikoupila jsem i nějaké korálky, ale jak jsem byla rozjívená z toho, že jsem zase ve svém oblíbeném obchodě, to nejdůležitější jsem zapomněla. Chtěla jsem si koupit nový centimetr - starý už je vytahaný a nějaké háčky. Nezbude, než si je objednat po internetu. Potřebovala jsem jít do obchodu se všemi těmi blbůstkami potřebnými pro tvoření věnečků a dekorací . chtěla jsem hlavně umělou vánoční růži a neměla jsem ani náplň do tavné pistole a tak i tu jsem si tam koupila. Žasla jsem nad cenami. Za pár blbinek jsem tam nechala 500Kč. Hlavně, že teď můžu vesele tvořit. A tady jsou ty moje dva resty.

Žlutá růže uvadla a tak je v polokouli ta správná, vánoční.



A teď můj druhý rest. Místo adventního věnce, který je keramický a mám o něj strach, protože Sára strhne se stolu vše, co ji zaujme, jsem zvolila tuto náhradní variantu. Hnězda je proutěná a na té se nedá nic rozbít.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.