sobota 26. listopadu 2011

Nezahálím

Moje nemocná noha mě nutí víc posedávat než běhat po baráku a smejčit a tak toho využívám k tomu, abych dohnala resty v háčkování a mohla plnit i některá vánoční přání.
Jedním z nich je panenka, andělíček a Kačaby. Andělíčkovi chybí ještě křídla a vlasy. Dečka byla uháčkovaná již dřív. Teď všechno čeká na vhodnou krabičku, která by zajistila bezpečnou dopravu k nové majitelce. Pro vánoční jarmark rolničky http://club.blog.cz/1111/vanocni-jarmark-podrobnosti připravuji pár Kačab. Ještě přes víkend jich musím pár udělat, aby to vůbec stálo za posílání. Máte-li někdo zájem se přidat, všechny informace najdete na uvedené adrese a info o dřívějších aktivitách Ženského klubu v této oblasti najdete v rubrice Nepřehlédněte!
A je tu ještě jedna dekorace, kterou jsem dokončila před týdnem a doposud jsem se nedostala do obchůdku s umělými kytkami, abych koupila vánoční růži, která by tam správně patřila. Dostala jsem tři nádherné žluté růže a dnes mě napadlo že bych si je mohla usušit. Jednu z nich jsem obětovala a naaranžovala do závěsu. Nevydrží tam věčně, ale než uvadne snad ji budu moci nahradit tou vánoční, která tam vydrží do příštího roku.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.