sobota 14. ledna 2012

Celerová polévka

Při poslechu nejmenovaného rozhlasu o významu celeru v kuchyni, jsem vyslechla recept na celerovou polévku. Dnešní oběd by býval byl bez polévky, ale když jsem zjistila, že vše, co potřebuji mám v lednici, polévka byla za dvacet minut na stole.Ráda zkouším nové recepty a tento se u nás určitě uchytí. Nevím, jestli jsem něco nepřeslechla, ale i tak, jak jsem ji udělala, byla výborná, je zdravá a co hlavně, hotová raz dva. Navíc je to polévka šitá přímo na míru krizi, nebo recesi, jak chcete. Nebude vás stát skoro nic.

Ingredience:

Kousek másla
1 středně velká cibule
1/4 větší bulvy celeru,
1 kostka slepičího bujónu

Postup:

Na másle jsem orestovala na drobno nakrájenou cibuli a na hrubém struhadle jsem nastrouhala celer. Po chvíli restování cibule jsem přidala celer a ten jsem také ještě orestovala. Zalila jsem to asi litrem vody a vložila slepičí bujón. Vařila jsem asi 1/4 hodiny a bylo hotovo.
Porce byla pro dvě osoby, takže si to znásobte počtem stolovníků.
Podle původního receptu, by to měla být krémová polévka, takže by se na závěr měla rozmixovat. Připadalo mi to zbytečné a tak jsme ji snědli nerozmixovanou. Kdo má rád chuť celeru, jistě tuto rychlovku ocení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.