úterý 10. ledna 2012

Zvířecí kačaba

Je to pár dní, co jsem uháčkovala další zvířecí kačabu. Tak jsem se do toho zabrala, že jsem šla spát až o půl druhé v noci. Je to opravdu návykové. Dělala jsem ji podle obrázku a tak si nejsem jistá, jestli poznáte co jsem vlastně uháčkovala. Myslela jsem, že vám ji ukážu až budu mít takových kačab víc, ale mezitím jsem se pustila do něčeho úplně jiného a tak než dojde na další kačaby, mohlo by se stát, že tahle už bude mít zase jiného majitele. Tak co, je poznat co jsem stvořila ?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.