sobota 21. ledna 2012

Další zvířecí

Modelem mi byla žába z plsti, kterou jsem našla na netu, ale s plstí to neumím, takže je háčkovaná. Opět to může být přívěsek na klíče, na kabelku, nebo i hračka pro dítě.

Už jsem kdysi upustila od značkování svých prací, protože mě to rušilo, ale vracím se k tomu, protože jsem zjistila, že se moje věci objevily jednak na jednom nejmenovaném blogu, ale také před časem na Picasa web. Na první případ jsem přišla sama, na druhý jsem byla upozorněna. Na obou byly moje značky, ale protože jsem je nedávala přes výrobek, byly odstraněny. Nemám nic proti tomu, když někdo využije moje obrázky pro svoji potřebu, ale vydávat je za své mně přijde poněkud neslušné. Kdyby byl použit odkaz na mé stránky, pak není co řešit.To jen vysvětlení k tomu, proč znovu používám značku i když to obrázek ruší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.