úterý 16. dubna 2013

Dům osiřel

S příchodem tohoto uloudaného jara se od nás odstěhoval vnuk. Práci má ve městě a aby nemusel dojíždět a mohl bydlet pohromadě s přítelkyní a jejich synem, pronajal si byt 1+1. Už je přestěhovaný, do práce to má jen přes cestu, takže ušetří hodinu o kterou musel ráno dřív vstávat. V zimě je těžké se odtud dostat, když silničáři neprohrnou silnici. Snad mu práce vydrží a vydělá si tolik, aby mohl byt nadále platit. Zatím byt uklízí a vylepšuje.



Prodal hady, odvezl si pavoučky a mně tady zůstali na starosti jen švábi. Ti naštěstí moc péče nepotřebují. O víkendu nás bude stejně navštěvovat, alespoň doufám, aby pomohl s pracemi na zahradě, aby si odvezl nějaký proviant a vyprané prádlo. Postará se, aby švábi měli čisté boxy, protože na to si netroufám. Původně se s nimi krmil chameleon, ale ten už odešel do věčných lovišť už někdy v listopadu. Ani jsem se nezmiňovala. Teď ty mladé šváby dostávají pavouci.

Nám zůstal jen papoušek zpěvavý a Sára, která ovšem vydá za všechny, dříve jmenované. Včera si vzpomněla, že si na zahradě zahrabala buvolí kůže. Byly to původně kostičky, nebo botičky, které dostávala při návštěvách našich děti . Teď, když slezl sníh, rozmočené a beztvaré kůže znovu objevila, vyhrabala, nosila je po zahradě z rohu do rohu, a občas nějakou přitáhla i domů. Když ale zjistila, že doma je nemá kde zahrabat, znovu s nimi odešla na zahradu. Na své boudě si s jednou hrála pěkně dlouho, žužlala ji a mě, bláhovou, nenapadlo, že to bude škubat a požírat. Večer byla špatná. Třikrát zvracela a viděla jsem, že jsou v tom kousky té buvolí kůže. Bylo jasné, že je jí z toho zle. Tak jsem s ní ponocovala, abych se ujistila, že nebude hůř, a zůstane jen u toho zvracení. Naštěstí před půlnocí usnula a spala až do rána. Ráno jako by nic, vyběhla do zahrady. Už nezvrací, tak možná z ní všechno vyšlo a nebo zbytek z ní vyjde dnes, druhým koncem.Smějící se


A když jsem tak s tou naší opicí ponocovala, dokončila jsem, už dříve slíbené vánoční koule. Navázala jsem k nim mašličky a připravila jsem si další ruční práci. Asi před rokem jsem si koupila polotovary, které teď hodlám obháčkovat.


Jak vidíte, není to žádná láce a když se k tomu přidá moje háčkování, kdybych to měla prodat, tak se to bude každému zdát drahé. Taková šestidílná souprava by vyšla tak na 800-1000,-Kč, podle toho, jak velké bude obháčkování. Ruční práce jsou prostě nedoceněné a dnes, když každý je rád, že má dát co do hrnce, nebude kupovat podobné
" zbytečnosti ". Ale až to bude hotové, já budu mít pár pěkných dárků pod příští vánoční stromeček.



Pokud by vás zajímalo, kde objednávám, tak celý sortiment podobných polotovarů a ještě mnohem víc, najdete zde: http://www.galajita.cz/

To ale není zdaleka všechno. Mám v plánu také nějaké košíčky. I to jsem slíbila jako dárek, ale ty musí být hotové brzy, ne až na Vánoce.Usmívající se Jak vidíte, jaro nejaro, práce mám dost, a k tomu jsem už začala přesazovat begónie. To další bude následovat. Nákup převislých muškátů nechávám na květen. U nás by venku ještě pomrzly. Ani begónky ještě nemůžu nechat venku. Na ruční práce bude čas jen večer u telky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.