sobota 13. dubna 2013

Toto že je jaro?

Ať jdu na kterýkoliv blog, všude je něco rozkvetlého. Jen já pořádně ani nevím, co to z té, u nás promrzlé země, leze. Na záhonku mám nasázené cibulky, které jsem dostala od Milušky a taky lilie od Marka. Něco se tam klube, ale vím já, co to je? Nevím, a tak se nechám překvapit. Miluška to možná pozná. Jedna z lilií od Marka má růžici listů už od podzimu, tu poznávám, tak jsem ji ani nefotila. Možná, že jsou to další lilie od Marka, protože poslal víc druhů. Mohl by to být i řebčík od Milušky. Miluš, co říkáš?


Tulipány jsou poznat. Mám radost, že je myši nesežraly.



I "šnitlich" je k poznání. Ten je snad ve vývoji nejdál.


Než jsem dopsala článek, začaly padat kroupy. To je pěkně ušklebené jaro. Vlastně, je to apríl jak má být. Hned sluníčko, hned kroupy nebo déšť. Ale u nás je hlavně pořád zima. Venku se nehodí nic dělat.


Už jsou to jen zbytky na severní straně, ale sluníčko s nimi bude mít ještě pár dnů co dělat.


Sára má ráda teplíčko a tak, když neleží u krbu, opaluje se na svém lehátku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.