sobota 20. dubna 2013

Něco myši sežraly

Něco myši sežraly. Nejspíš lilie od Marca. Jak jsem se podrobně podívala, to, co na záhonku zůstalo, je bílá lilie, taky od Marca a myslím si, že podle poupat, která ještě nejsou vidět, nesežraly řebčík. Je mi líto těch lilií, moc jsem se na ně těšila, ale útěchou mi je, že alespoň řebčík nájezdy myší přežil. Miluško, je to řebčík že?



To nalevo je nejspíš bílá Lilie, ostatní řebčíky.


Konečně se můžu pochlubit, že nám na zahradě něco kvete. Lýkovec rozkvetl, navzdory Sáře, která ho pravidelně "okopává". Stejně jako sousedící hortenzii, která, obvávám se, už toho má dost a vzdala nejen kvetení, ale asi budu bez ní.
Ještě jedna hortenzie vypadá, že ji Sára dala taky co proto a zimu neustála. Uvidíme za pár dní, jestli neuschla.


Fotka moc nevyšla.

Zato pečení v nové troubě vyšlo. Stará trouba vpředu pekla víc než vzadu. Tato peče krásně. Z bílků, které uchovávám v ledničce po pečení koláčů, jsem udělala ovocný chlebíček a trochu jsem ho nazdobila čokoládou. Na koláče mám zaděláno, a tak než vykynou, odpočívám u PC a střídavě motám ruličky na košíčky, do kterých bych se chtěla pustit v týdnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.