čtvrtek 18. dubna 2013

Vzhůru nohama

Před třemi týdny odešla jedna plotýnky na sklokeramické desce sporáku. Opravář zjistil, že chyba není v celém ovládacím panelu, ale jen v plotýnce. Naštěstí. Ten panel už se jednou měnil a přišlo to bratru na 2500,-Kč.Jenže sporák už má své za sebou, a opravář řekl, že veškerá elektrika je už za tu dobu používání natolik vyhřátá, že je jen otázkou času, kdy to zkolabuje celé. Říkala jsem si původně, že bez jedné plotýnky se nějaký čas obejdu a koupi odložíme, ale proroctví opraváře se do týdne naplnilo. Deska odešla celá. A to přísahám, že jsem tomu nijak úmyslně nepřispěla. MrkajícíBylo jasné, že se bude muset vyměnit celá varná deska. Nebylo zbytí a muselo to jít ráz, naráz. Nastalo intenzivní hledání na internetu a protože původně byla deska součástí trouby, (vestavný sporák), tak by se muselo experimentovat v zapojení. Trouba už byla taky jednou opravovaná a tak jsem přemluvila manžela, že se vymění obojí. Věřte, nebylo to lehké přesvědčování, ale nakonec jsem dosáhla svého. Měnila se i kuchyňská deska, jelikož i ona už měla své nejlepší roky za sebou. Ta výměna desky byla plánovaná a stolař už ji měl připravenou, takže se to vlastně všechno seběhlo velice rychle. Včerejší oběd , kuřecí řízky s bramborem, byl z restaurace, protože výměna kuchyňské desky zabrala víc, než půl dne. Večer už bylo vše na svém místě, deska i trouba fungovaly a tak dnes mám den navracení nádobí na své místo. Teď jen nastudovat funkce trouby. Zdá se to složité jako rádio. Je to jiné ovládání než na jaké jsem zvyklá, a tak se možná trochu zapotím, než to nastuduju. První koláče možná nebudou takové, jak jsem zvyklá, ale každá novota má svoji oběť.Mrkající






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.