sobota 6. dubna 2013

Navzdory zimě

Navzdory tomu, že venku je stále spousta sněhu, já už mám zakořeněné mladé muškáty. Někdy koncem února jsem oštípala oplégry ze starých muškátů, zapíchala do truhlíku a dala na okno v kuchyni. Okno je na západ, ale zřejmě to muškátům nevadilo a krásně zakořenily. Dnes jsem je rozsázela do květináčů a přenesla do chladnější místnosti k oknům, obráceným na východ. Do truhlíku na kuchyňském okně jsem zapíchala další oplégry, které na starých rostlinách zase vyrostly. Letos, zdá se, budu mít babičkovských muškátů dost.





A to by v tom byl čert, aby to jaro konečně nepřišlo. Taková provokace!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.