středa 26. června 2013

Jen tak, pro zasmání

Toto mi přišlo mailem a protože mě to velice pobavilo, podělím se s vámi. Možná vám to taky přišlo, ale opakování je matka moudrosti, jak stálo v úvodu.


Kdybych byla ptákem, věděla bych zcela přesně, koho jako prvního poseru!

Odpouštět a zapomínat? Nejsem ani Ježíš, ani nemám Alzheimera.

Nepotřebuji alkohol ke ztrapnění. To zvládnu i bez něj!

Nejsem náladová, jsem "emočně flexibilní"

Nemám žádné vady! Jsou to speciální efekty!

My ženy jsme andělé a když nám někdo odlomí křídla, letíme dál - na
koštěti! Jsme přeci flexibilní!

Když bůh stvořil muže, slíbil, že najdeme ideálního mužského na každém
rohu. A pak udělal Zemi kulatou.

Na mém náhrobku bude stát: "Nekoukej tak blbě, taky bych teď raději ležela
na pláži!"

Jó, MY ŽENY jsme prostě jedinečné!!!! Pošli tuto zprávu dál, přesně tak
perfektním a veselým holkám a vyplní se ti, tak jako vždy ...... no vůbec
NIC, pochopitelně ...... ale přivedeš je k úsměvu!!!


Tak doufám, že jsem i já, přivedla alespoň někoho z vás k úsměvu. V této zemi toho k smíchu moc není a možná ani dlouho nebude. Proto se smějme i takovým maličkostem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.